Bc. Ondřej Hanuš

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma, které vymezuje nástroje audiovizuální reklamy a vysvětluje, co vlastně znamená pojem „audiovizuální reklama.“ Specificky přibližuje nástroje, které audiovizuální reklama ke svým aktivitám používá. Cílem práce je nastínit vlastní představy budoucího vývoje audiovizuální reklamy. Dílčích cílů je několik. Shrnout teoretické poznatky vývoje nástrojů audiovizuální reklamy …více
Abstract:
Bachelor thesis shows topic, that defines audiovisual advertising tools and explains, what does really „audiovisual advertising“ term means. Bachelor thesis takes a closer look on tools, that audiovisual advertising use for activities. Primary objective is to create concept of audiovisual advertising in future. Bachelor thesis sets up many secondary objectives. Summarizing theoretical facts about audiovisual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní