Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Ondřej Hanuš
Bc. Ondřej Hanuš
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma, které vymezuje nástroje audiovizuální reklamy a vysvětluje, co vlastně znamená pojem „audiovizuální reklama.“ Specificky přibližuje nástroje, které audiovizuální reklama ke svým aktivitám používá. Cílem práce je nastínit vlastní představy budoucího vývoje audiovizuální reklamy. Dílčích cílů je několik. Shrnout teoretické poznatky vývoje nástrojů audiovizuální reklamy …víceAbstract:
Bachelor thesis shows topic, that defines audiovisual advertising tools and explains, what does really „audiovisual advertising“ term means. Bachelor thesis takes a closer look on tools, that audiovisual advertising use for activities. Primary objective is to create concept of audiovisual advertising in future. Bachelor thesis sets up many secondary objectives. Summarizing theoretical facts about audiovisual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nir4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Monika Zemánková