Modelování dopadů norem kvality a ochrany před klamavou reklamou na užitek spotřebitelů – Jan Chaloupka
Jan Chaloupka
Diplomová práce
Modelování dopadů norem kvality a ochrany před klamavou reklamou na užitek spotřebitelů
Modelling impacts of minimal quality standards and protection against misleading advertising on consumers’ utility
Anotace:
V práci je zkoumán význam ochran spotřebitelů (konkrétně ochrany proti klamavé reklamě a normy stanovující minimální požadovanou kvalitu produktu) pro zajištění užitku spotřebitelů. Cílem je zjistit, zda-li jsou tyto ochrany pro zajištění užitku nezbytné, a nebo si jsou spotřebitelé schopni svými kupními projevy a vzájemnou komunikací mezi sebou zajistit užitek minimálně stejný, jaký jim zajistí zmiňované …víceAbstract:
In this thesis we explore the importance of consumer protection (concretely protection against misleading advertising and minimal quality standards of product) for providing consumers' utility. Our target is to discover whether these protections are necessary for providing consumers' utility or not, and whether are the consumers able to provide themselves equal or higher utility (then can mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedoucí: Jan Burian
- Oponent: Václav Řepa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Robin Habáň -
Ochrana spotřebitele
Jakub Fadrhonc