Bc. Zdeněk Štrojsa

Diplomová práce

Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu

Internal communication strategy of a chosen B2B market company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat interní komunikaci v podniku a následně navrhnout případné doporučení na zdokonalení soudobé interní komunikační strategie ve zvoleném podniku na základě výzkumu. V této diplomové práci je zanalyzováno, jak interní komunikační strategie podniku ovlivňuje samotné fungování firmy a její zaměstnance. V práci je obsaženo, jakými nástroji interní komunikace dopomáhá …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the internal communication in the company and then propose a possible recommendation to improve the current internal communication strategy in the chosen company based on research. This diploma thesis analyses how the company's internal communication strategy affects the very functioning of the company and its employees. The thesis contains what tools of internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štrojsa, Zdeněk. Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta