Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu – Bc. Zdeněk Štrojsa
Bc. Zdeněk Štrojsa
Diplomová práce
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Internal communication strategy of a chosen B2B market company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat interní komunikaci v podniku a následně navrhnout případné doporučení na zdokonalení soudobé interní komunikační strategie ve zvoleném podniku na základě výzkumu. V této diplomové práci je zanalyzováno, jak interní komunikační strategie podniku ovlivňuje samotné fungování firmy a její zaměstnance. V práci je obsaženo, jakými nástroji interní komunikace dopomáhá …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the internal communication in the company and then propose a possible recommendation to improve the current internal communication strategy in the chosen company based on research. This diploma thesis analyses how the company's internal communication strategy affects the very functioning of the company and its employees. The thesis contains what tools of internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štrojsa, Zdeněk. Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
Martin Soldán -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková -
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Návrh komunikační strategie v konkrétním podniku
Marek Blatný -
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Vojtěch Zezulka -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Návrh komunikační strategie ve firmě HMOTA, spol. s r.o.
Petra Ševčíková