Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu – Bc. Zdeněk Štrojsa
Bc. Zdeněk Štrojsa
Master's thesis
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Internal communication strategy of a chosen B2B market company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat interní komunikaci v podniku a následně navrhnout případné doporučení na zdokonalení soudobé interní komunikační strategie ve zvoleném podniku na základě výzkumu. V této diplomové práci je zanalyzováno, jak interní komunikační strategie podniku ovlivňuje samotné fungování firmy a její zaměstnance. V práci je obsaženo, jakými nástroji interní komunikace dopomáhá …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the internal communication in the company and then propose a possible recommendation to improve the current internal communication strategy in the chosen company based on research. This diploma thesis analyses how the company's internal communication strategy affects the very functioning of the company and its employees. The thesis contains what tools of internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štrojsa, Zdeněk. Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komparace komunikační strategie mezi dvěma velkými společnostmi
Martin Soldán -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková -
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Návrh komunikační strategie v konkrétním podniku
Marek Blatný -
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Vojtěch Zezulka -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Návrh komunikační strategie ve firmě HMOTA, spol. s r.o.
Petra Ševčíková