Personalizované přepravní obaly a jejich využití v marketingu – Bc. Eliška Svobodová
Bc. Eliška Svobodová
Master's thesis
Personalizované přepravní obaly a jejich využití v marketingu
Personalized transport packaging and its use in marketing
Abstract:
Cílem této práce je zjištění postojů spotřebitelů k možnostem marketingového využití přepravních obalů. Dílčími cíli je zjištění aktuálního stavu využití personalizovaných přepravních obalů na trhu a zjištění atributů, které jsou na přepravních obalech pro spotřebitele rozhodující. Pro ověření těchto vztahů byla provedena analýza aktuálního využití personalizovaných přepravních obalů, následovaná marketingovým …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of consumers to the possibilities of marketing use of transport packaging. The partial goals are to find out the current state of use of personalized transport packaging on the market and to determine the attributes that are crucial for consumers on transport packaging. To verify these relationships, an analysis of the current use of personalized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 12. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights