Bc. Nvard Navasardyan

Diplomová práce

Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele

Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickou funkcí obalu a jeho vlivu na rozhodování spotřebitele. V úvodní části práce bude vymezen marketingový a komunikační mix, funkce obalu, jeho design a způsob, jak obal ovlivňuje spotřební chování zákazníka. Dále bude definovaný smyslový marketing a důležitost smyslových podnětů při rozhodovaní o nákupu. Praktická část bude zaměřena na analýzu obalu vybraných produktů …více
Abstract:
This diploma thesis deals with psychological function of packaging and its influence on consumer decision making. In the introductory part of the thesis will be defined marketing and communication mix, packaging function, its design and the way how packaging affects consumer behavior. Then also will be defined sensory marketing and the importance of sensory stimuli in purchasing decision. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní