Využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech: přehledová studie – Bc. Kateřina Šeredová
Bc. Kateřina Šeredová
Bakalářská práce
Využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech: přehledová studie
The use of gamification elements in MOOC courses: a review study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech. Práce se dělí na dvě části, teoretickou část a na přehledovou studii. V teoretické části se práce zaměřuje na definici, přiblížení a historii pojmů gamifikace a MOOC. Jsou zde popsány prvky gamifikace, vliv motivace, rozdělení MOOC kurzů a platformy, na kterých jsou tyto kurzy poskytovány. Druhá část práce se již věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with research on the use of gamification elements in MOOC courses. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a review study. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition, introduction and history of the concepts of gamification and MOOCs. The elements of gamification, the influence of motivation, the distribution of MOOC courses and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g028v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Kalmárová
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
MOOC pohledem jeho absolventů
Jakub Kychler