ICT v životě a vzdělávání dospělých - očima kombinovaných studentů – Bc. Pavla Zvoňárová
Bc. Pavla Zvoňárová
Master's thesis
ICT v životě a vzdělávání dospělých - očima kombinovaných studentů
Information and communication technologies in lives and education of present-day adults - through the students eyes
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část práce se věnuje postavení a potřebám dnešních dospělých v soudobé společnosti, jež bývá označována jako společnost vědění. V takové společnosti se stává žádoucím cílem celoživotní učení, jehož významným nástrojem je vzdělávání dospělých. Dále teoretická část řeší problematiku ICT, které v současnosti představují důležitý …moreAbstract:
This final year thesis is structured into two parts - the theoretical part and empirical part. Theoretical part deals with the role and needs of present-days adults in knowledge society. In present-days society lifelong learning is becoming the permanent need. One of the instruments of lifelong learning is adult education. The theoretical part also focuses on information and communication technologies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xi6bk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Obsahová analýza časopisů zaměřených na informační gramotnost
Vítězslav Rathouz -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková