Jazykové biografie učitelů angličtiny – Barbora Faltová
Barbora Faltová
Bakalářská práce
Jazykové biografie učitelů angličtiny
Language biographies of English teachers
Anotace:
Tato práce pojednává o jazykovém managementu a způsobech jeho zkoumání. V práci jsou představeny základy konverzační analýzy a metody jazykových biografií a následných interview. Cílem práce je na základě analýzy rozhovorů jazykověbiografických interview a následných interview s lektory angličtiny ze soukromé jazykové školy sestavit jejich trajektorie osvojování a užívání angličtiny. V teoretické části …víceAbstract:
This thesis deals with language management and ways of its research. The thesis introduces the basic principles of conversational analysis and methods of language biographies and follow-up interviews. The aim of the thesis is to create trajectories of acquiring and using English based on analysis of language biography interviews and subsequent follow-up interviews with English lecturers from a private …víceKlíčová slova
teorie jazykového managementu konverzační analýza jazykověbiografické interview následné interview trajektorie osvojování a užívání jazyka jazyků theory of language management conversational analysis language biographies follow-up interviews trajectories of language acquisition and use
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/k6nfx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Homoláč, CSc.
- Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Language and Intra-EU Immigrant Integration in the Netherlands: Evaluating Dutch language-based integration policies and exploring the effects of language use on intra-EU immigrants' integration.
Aziza Anna-Lee ZIJLSTRA -
Banánová generace: Trajektorie osvojování a užívání jazyků Vietnamců druhé generace
Tra My Dangová -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Pragmatics in English Language Teaching: Culture Specific Ways of Expression
Markéta Nováková -
Měření dětské osamělosti formou Child Puppet Interview: Metodická studie
Edita Chvojková -
Interview v DVTV - Daniela Drtinová, Martin Veselovský
Jaroslav Švíř