Vliv formátu vybrané komunikované informace na možnosti jejího zapamatování – Tomáš Polehňa
Tomáš Polehňa
Bakalářská práce
Vliv formátu vybrané komunikované informace na možnosti jejího zapamatování
The effect of the format of the selected communicated information on its memorability
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv dvou studijních materiálů - textu a videa, na výsledky studentů generace Z na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich preferenci těchto učebních forem. Teoretická část představuje ucelenou literární rešerši zaměřenou na charakteristiku a prefero-vané metody učení generace Z. Praktická část obsahuje experimentální vý-zkum, který využil kvantitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the impact of two learning materials - text and video - on the performance of Generation Z students at the Faculty of Management of the University of Economics in Prague and their preference for these learning forms. The theoretical part presents a comprehensive literature search focused on the characteristics and preferred learning methods of Generation Z. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Efektivita využití digitálních médií v pedagogické praxi
Marcel Jahoda -
Video jako motivační prostředek pro výuku exaktních předmětů
Jiří NOŘINSKÝ -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Specifika získávání pracovníků z generace Z
Nela KRATOCHVÍLOVÁ