Bc. Michal Poláček
Master's thesis
Měření sledovanosti médií
Media consumption measurements
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na měření sledovanosti médií. Podrobně představuje jednotlivé mediatypy, specifikuje média, mediální zastupitelství, mediální a výzkumné agentury. V oblasti výzkumu médií je kladen důraz na kvantitativní a kvalitativní metody. Teoretická část práce je ukončena charakteristikou jednotlivých mediatypů z hlediska analýzy jejich měření. Cílem praktické části práce je přiblížit …moreAbstract:
The thesis is focused on the media consumption measurement. It presents in detail the various media types, specifies the media, media agencies, media and research agencies. In the area of media research focuses on quantitative and qualitative methods of measurement.The theoretical part of the thesis is finished with characteristics of individual media types with a view to analysis of their measurements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ozrqc/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh metodiky měření a ověření způsobilosti měřicí stanice pro měření víceúčelového aktuátoru
Jiří BĚHOUNEK -
Analýza možností měření a odběru vzorků v Krajské hygienické stanici
Petra Weberová -
Technologická analýza vybrané bioplynové stanice
Ema Bušová -
Analýza využívání tepla z provozu bioplynové stanice
Martin Diviš -
Proces konverze základnové stanice při přechodu na standard 5G
Lukáš Vokurka -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova