Obsahová analýza inzerce v časopisech Elle a Marianne – Alice Töpperová
Alice Töpperová
Bakalářská práce
Obsahová analýza inzerce v časopisech Elle a Marianne
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se zobrazují ženy a muži v inzerci časopisů pro ženy a zda jsou reklamy skutečně nositeli genderových stereotypů. Jako nástroj tohoto marketingového výzkumu byla zvolena obsahová analýza.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.