Čtyřkrokový proces řešení problémů vedoucích na kubické rovnice – Bc. Josef CHARVÁT
Bc. Josef CHARVÁT
Diplomová práce
Čtyřkrokový proces řešení problémů vedoucích na kubické rovnice
Four step process for solving problems leading to cubic equation
Anotace:
Úkolem diplomové práce je poskytnout možné metody řešení kubických rovnic, prezentovat různé typy rovnic třetího stupně a jejich konkrétní úlohy. Součástí práce je aplikace algebraických rovnic do reálných problémů. Řešení úloh je doprovázeno výpočty pomocí příkazů v programu Wolfram Cloud, což učitelé ve výuce matematiky mohou využívat běžně, např. pro kontrolu správnosti řešení, ale také pro rozvoj …víceAbstract:
The task of the diploma thesis is to provide possible ways of solving cubic equations, to present different types of equations of the third degree and their specific tasks. Part of the work is the application of algebraic equations to real problems. Solving problems is accompanied by calculations using normally use, for example o check the correctness of the solution, but also to develop digital competence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Zdráhal, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARVÁT, Josef. Čtyřkrokový proces řešení problémů vedoucích na kubické rovnice. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství fyziky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výtvarné výchovy do přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠ
Miluše Nedvědová -
Integrace vzdělávacích obsahů přírodopisu a zeměpisu pohledem učitelů z praxe
Radek SOUKUP -
Projektová výuka jako nástroj syntézy učiva přírodovědných předmětů na ZŠ
Petra Odehnalová -
Základní věta algebry a její důkazy
Petra Čechová -
Matematizace reálných situací a slovní úlohy
František ŠÍMA -
Algebraické rovnice ve středoškolské matematice
Lenka Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 4. 2023