Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních – Žaneta ŠTURCOVÁ
Žaneta ŠTURCOVÁ
Bachelor's thesis
Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních
Usage of therapeutic-formative approaches in special basic schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním terapeuticko-formativních přístupů. Cílem této práce je zjistit, jaké je uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na základních školách speciálních. Zaměřili jsme se na základní školy speciální v Moravskoslezském kraji.Abstract:
This thesis deals with the application of therapeutic-formative approaches. The main objective of this thesis is to determine what is the application of therapeutic-formative approaches in elementary schools like. It is focused on special elementary schools in the Moravian-Silesian region.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTURCOVÁ, Žaneta. Uplatnění terapeuticko-formativních přístupů na ZŠ speciálních. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití masek v terapeuticko-formativním procesu
Darina DEÁKOVÁ -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Karla Hejbalová -
MOŽNOSTI TERAPEUTICKO-FORMATIVNÍCH PŘÍSTUPŮ K ŽÁKŮM ZÁKLADNÍ ŠKOLY SPECIÁLNÍ
Jitka MAČKOVÁ -
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Petra Jurčová -
Analýza přístupu k žákům s poruchou autistického spektra na základní škole speciální
Marie Makariusová -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako metoda komunikace u žáků Základní školy speciální
Miroslava VITÁSKOVÁ-HLADÍKOVÁ -
Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy
Monika Podlenová