Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků – Bc. Zuzana Lorenzová
Bc. Zuzana Lorenzová
Bachelor's thesis
Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků
The Impact of Advertising Campaigns to Consumable Customers' Behaviour
Abstract:
Práce je věnována vlivu reklamních akcí na spotřební chování zákazníků a zaměřuje se na reklamu, její historii a druhy. Postihuje Radu pro reklamu, spotřebitele, jeho chování a typy spotřebitelů, davové chování a závislost na nakupování. Popisuje vliv reklamních akcí na spotřebitele, následné chování zákazníků, výběr zboží a jeho výsledné množstvím. Cílem je zjištění míry vlivu reklamních akcí na zákazníky …moreAbstract:
The thesis deals with the impact of advertising campaigns to consumable customers' behaviour and focuses on advertising, its history nad types. It deals with "Rada pro reklamu", consumer, consumers' behaviour and different types of consumers, herding behavior and addiction to schopping. It focuses on the impact of promotions, the subsequent behavior of customers, the selection of items and the quantity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lorenzová, Zuzana. Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Humanities / Humanities
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.