Bc. Zuzana Lorenzová

Bachelor's thesis

Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků

The Impact of Advertising Campaigns to Consumable Customers' Behaviour
Abstract:
Práce je věnována vlivu reklamních akcí na spotřební chování zákazníků a zaměřuje se na reklamu, její historii a druhy. Postihuje Radu pro reklamu, spotřebitele, jeho chování a typy spotřebitelů, davové chování a závislost na nakupování. Popisuje vliv reklamních akcí na spotřebitele, následné chování zákazníků, výběr zboží a jeho výsledné množstvím. Cílem je zjištění míry vlivu reklamních akcí na zákazníky …more
Abstract:
The thesis deals with the impact of advertising campaigns to consumable customers' behaviour and focuses on advertising, its history nad types. It deals with "Rada pro reklamu", consumer, consumers' behaviour and different types of consumers, herding behavior and addiction to schopping. It focuses on the impact of promotions, the subsequent behavior of customers, the selection of items and the quantity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lorenzová, Zuzana. Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Humanities / Humanities

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.