Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků – Bc. Zuzana Lorenzová
Bc. Zuzana Lorenzová
Bakalářská práce
Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků
The Impact of Advertising Campaigns to Consumable Customers' Behaviour
Anotace:
Práce je věnována vlivu reklamních akcí na spotřební chování zákazníků a zaměřuje se na reklamu, její historii a druhy. Postihuje Radu pro reklamu, spotřebitele, jeho chování a typy spotřebitelů, davové chování a závislost na nakupování. Popisuje vliv reklamních akcí na spotřebitele, následné chování zákazníků, výběr zboží a jeho výsledné množstvím. Cílem je zjištění míry vlivu reklamních akcí na zákazníky …víceAbstract:
The thesis deals with the impact of advertising campaigns to consumable customers' behaviour and focuses on advertising, its history nad types. It deals with "Rada pro reklamu", consumer, consumers' behaviour and different types of consumers, herding behavior and addiction to schopping. It focuses on the impact of promotions, the subsequent behavior of customers, the selection of items and the quantity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lorenzová, Zuzana. Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.