Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ – Kateřina JENÍČKOVÁ
Kateřina JENÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Design of a learning module to overcome a critical spots in geography at the primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na odhalení kritických míst ve výuce zeměpisu na druhém stupni vybrané ZŠ. Pro jedno z vybraných identifikovaných kritických míst byl navržen výukový modul, který se pokusil překlenout identifikované místo a dále zjistit zda došlo ke zlepšení znalostí na vyšší úrovni Bloomovy taxonomie. Hlavní výsledek práce tak tvoří identifikace kritických míst a jejich hierarchizace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the detection of critical spots in the teaching of geography at primary school. A learning module has been designed for one of the identified critical spot, which tried to overcome identified critical spot and tried to determine whether knowledge at the higher level of Bloom's taxonomy was improved. The main result of the work is the identification of critical spots …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENÍČKOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9mtlwe/.
Jak správně citovat práci
JENÍČKOVÁ, Kateřina. Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření a ověření výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Storytelling a jeho využití ve vlastivědě
Soňa VLADAŘOVÁ -
Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa: monzuny
Kateřina JENÍČKOVÁ -
Vytvoření a ověření výukového modulu na překonání kritických míst tematického celku Půda ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza OSOBOVÁ -
Výuka vybraného kritického místa zeměpisu na SŠ
Radka FRANČOVÁ -
Návrh a ověření modulu překlenujícího kritické místo Pohyby Země ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Michaela VÍTKOVÁ -
Návrh a ověření modulu překlenujícího kritické místo Pohyby Země ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Michaela VÍTKOVÁ -
Návrh modulu překlenující kritické místo ve výuce zeměpisu: Pohyby Země
Michaela VÍTKOVÁ