Kateřina JENÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ

Design of a learning module to overcome a critical spots in geography at the primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na odhalení kritických míst ve výuce zeměpisu na druhém stupni vybrané ZŠ. Pro jedno z vybraných identifikovaných kritických míst byl navržen výukový modul, který se pokusil překlenout identifikované místo a dále zjistit zda došlo ke zlepšení znalostí na vyšší úrovni Bloomovy taxonomie. Hlavní výsledek práce tak tvoří identifikace kritických míst a jejich hierarchizace …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the detection of critical spots in the teaching of geography at primary school. A learning module has been designed for one of the identified critical spot, which tried to overcome identified critical spot and tried to determine whether knowledge at the higher level of Bloom's taxonomy was improved. The main result of the work is the identification of critical spots …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JENÍČKOVÁ, Kateřina. Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/