Kateřina JENÍČKOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ

Design of a learning module to overcome a critical spots in geography at the primary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na odhalení kritických míst ve výuce zeměpisu na druhém stupni vybrané ZŠ. Pro jedno z vybraných identifikovaných kritických míst byl navržen výukový modul, který se pokusil překlenout identifikované místo a dále zjistit zda došlo ke zlepšení znalostí na vyšší úrovni Bloomovy taxonomie. Hlavní výsledek práce tak tvoří identifikace kritických míst a jejich hierarchizace …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the detection of critical spots in the teaching of geography at primary school. A learning module has been designed for one of the identified critical spot, which tried to overcome identified critical spot and tried to determine whether knowledge at the higher level of Bloom's taxonomy was improved. The main result of the work is the identification of critical spots …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JENÍČKOVÁ, Kateřina. Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/