Bc. Denisa Reitermanová

Diplomová práce

Případová studie online marketingové propagace e-shopu

Case study online marketing promotion of e-shop
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je definice online-marketingových nástrojů pro internetový obchod, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení objednávek a návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá vývojem internetu a jeho důležitostí v marketingové komunikaci. Charakterizuje e-komerci, optimalizaci webových stránek, představuje model See-Think-Do-Care a detailně popisuje nástroje …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is definition of online marketing tools for an e-shop. These marketing tools can increase orders and traffic on the e-shop. The theoretical part deals with the development of the Internet and its importance in marketing communication. It contains description of e-commerce, website optimization, a See-Think-Do-Care model and detailed description of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace