Bc. Denisa Reitermanová

Master's thesis

Případová studie online marketingové propagace e-shopu

Case study online marketing promotion of e-shop
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je definice online-marketingových nástrojů pro internetový obchod, prostřednictvím kterých lze docílit zvýšení objednávek a návštěvnosti internetového obchodu. Teoretická část práce se zabývá vývojem internetu a jeho důležitostí v marketingové komunikaci. Charakterizuje e-komerci, optimalizaci webových stránek, představuje model See-Think-Do-Care a detailně popisuje nástroje …more
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is definition of online marketing tools for an e-shop. These marketing tools can increase orders and traffic on the e-shop. The theoretical part deals with the development of the Internet and its importance in marketing communication. It contains description of e-commerce, website optimization, a See-Think-Do-Care model and detailed description of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication