Pozorování v marketingovém výzkumu – Bc. Ludvík Děcký
Bc. Ludvík Děcký
Master's thesis
Pozorování v marketingovém výzkumu
Observation in Marketing Research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak v marketingovém výzkumu použít techniku pozorování a jak zjištěná data efektivně využít. V teoretické části je prostor věnován problematice spotřebitelského chování, rozhodování a vlivů, které na spotřebitele působí a prostor je věnován také problému volby. Autor se také zabývá marketingovým výzkumem, jeho náležitostem, zvláště kvalitativnímu výzkumu. Zároveň …viacAbstract:
This master´s thesis deals with questions of how to use the observation technique in marketing research and how to use acquired data effectively. In the theoretical part, the author addresses the issue of consumer behavior, decision-making, influences affecting the consumers and the problem of choice. The author also deals with marketing research, its essentials, especially the qualitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ryuf1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication