Rozdíly v implementaci průřezových témat v běžných a alternativních základních školách – Karin WRONOVÁ
Karin WRONOVÁ
Diplomová práce
Rozdíly v implementaci průřezových témat v běžných a alternativních základních školách
Differences in the implementation of cross-curriculum themes in lower-secondary schools and alternative lower-secondary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou implementace průřezových témat do výuky na základních školách. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou kurikulární dokumenty - rámcový vzdělávací program a školní vzdělávací program. Rovněž jsou zde představena jednotlivá průřezová témata a jejich obsahy. Jsou shrnuty dosavadní poznatky o průřezových tématech. Výzkumná část práce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the implementation of cross-cutting themes in teaching at primary schools. In the theoretical part of the work, basic terms such as curriculum documents, namely the framework educational program and the school educational program are defined. Individual cross-cutting themes and their contents are also presented here. Subsequently, previous findings on cross …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WRONOVÁ, Karin. Rozdíly v implementaci průřezových témat v běžných a alternativních základních školách. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Český jazyk - Občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová