Petr Hozák
Bachelor's thesis
Corporate identity pro školy
Corporate Identity for Schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řešením otázky Corporate Identity v prostředí českých škol. Věnuje se dostupné literatuře na českém i zahraničním trhu spojené s danou problematikou a analýzou Corporate Identity na vybraných českých školách. Práce rozebírá teorii Corporate Identity jakožto nástroje pro budování Image školy v porovnání se subjektem v běžném tržním prostředí. Do popředí staví nejvýraznější …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals with solving the question about Corporate Identity at Czech schools. The aim of the Thesis is to research available relevant Czech and foreign literature. It analyses Corporate Identity at chosen Czech schools and discusses the theory of Corporate Identity as a tool for building Image in comparison with common business company. The Thesis takes Corporate Design as the major …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jan Berki
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hozák, Petr. Corporate identity pro školy. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Informatics / informatika - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Analýza image střední odborné školy
Eva Lupau -
Image školy
Monika Pospíšilová -
Hodnocení významu image společnosti SAP SE
Anna Lžičařová -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová