Petr Hozák
Bakalářská práce
Corporate identity pro školy
Corporate Identity for Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řešením otázky Corporate Identity v prostředí českých škol. Věnuje se dostupné literatuře na českém i zahraničním trhu spojené s danou problematikou a analýzou Corporate Identity na vybraných českých školách. Práce rozebírá teorii Corporate Identity jakožto nástroje pro budování Image školy v porovnání se subjektem v běžném tržním prostředí. Do popředí staví nejvýraznější …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with solving the question about Corporate Identity at Czech schools. The aim of the Thesis is to research available relevant Czech and foreign literature. It analyses Corporate Identity at chosen Czech schools and discusses the theory of Corporate Identity as a tool for building Image in comparison with common business company. The Thesis takes Corporate Design as the major …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jan Berki
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hozák, Petr. Corporate identity pro školy. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Informatika / informatika - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Analýza image střední odborné školy
Eva Lupau -
Image školy
Monika Pospíšilová -
Hodnocení významu image společnosti SAP SE
Anna Lžičařová -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová