Jana Skřivánková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků vybraného podniku a následným využitím výsledků v praxi. Teoretická část představuje základní pojmy související s podnikem, spokojeností zákazníka a jejím měřením. Metodologická část uvádí konkrétní metody sběru a vyhodnocování dat využité v této práci. V praktické části je identifikován výzkumný vzorek na základě demografických údajů, …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with measurement of customer satisfaction of selected company and its subsequent use in practice. The theoretical part describes terms related with company, customer satisfaction and its measurements. Methodological part introduces data collection and data evaluation methods used in this thesis. The practical part identifies research sample based on demographic information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management