Průniky estetické výchovy a výuky české poezie 20. století na středních školách – metodické listy – Bc. Michal Beredzas
Bc. Michal Beredzas
Master's thesis
Průniky estetické výchovy a výuky české poezie 20. století na středních školách – metodické listy
Intersections of Aesthetic Education and Czech Poetry of 20th Century in Lessons at Secondary Schools – Methodical Sheets
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem mezipředmětových vztahů v rámci estetické výchovy a českého jazyka a literatury, přičemž zvláštní pozornost je věnována výtvarné výchově a tematickým okruhům spadajícím do tématu české poezie 20. století. Těžištěm práce je sada devíti metodických listů, které představují možnosti propojování zmíněných vyučovacích předmětů. Metodické listy jsou koncipovány způsobem …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the phenomenon of interdisciplinary relations within the framework of aesthetic education and the Czech language and literature, while special attention is paid to art education and thematic areas falling under the theme of Czech poetry of the 20th century. The focus of the work is a set of nine methodological sheets, which represent the possibilities of connecting the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c8s9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Kateřina Radoš Minaříková
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education / DOPLNIT
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková