Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu – Bc. Petr Zdrojewski
Bc. Petr Zdrojewski
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu
Communication strategies of chosen companies on Instagram
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén posledních let - vizuální sociální síť Instagram, která se stala účinným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Cílem práce je pochopení tohoto dynamického a rychle měnícího se virtuálního prostředí a následné využití specifických komunikačních prvků v podnikatelských strategiích. Výzkum obsahuje nejnovější zdroje, které lépe přiblíží problematiku chování na …víceAbstract:
This master's thesis is focused on the phenomenon of recent years - visual social site Instagram which approved that it could be effective tool for marketing communication. The aim of a thesis is understanding of this dynamic and fast changing virtual environment and then using of each elements in different company strategies. The research contains the latest data sources which better zoom in problematics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zdrojewski, Petr. Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva