Právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou – Lenka Hejduková
Lenka Hejduková
Diplomová práce
Právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou
Legal Protection of Parents and Children from Misleading Advertising
Anotace:
Předmět této diplomové práce je právní ochrana dětí a jejich rodičů před klamavou reklamou, přičemž jejím cílem je zmapovat oblast reklamy, která je orientována na děti a jejich rodiče, uvést její působení na děti a identifikovat efektivnost právních nástrojů ochrany před klamavou reklamou. Ke splnění tohoto cíle je vytvořeno několik výzkumných otázek. V textu je uvedena taktéž judikatura, která se …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the legal protection of children and their parents from misleading advertising. Its aim is to map the advertising business targeting parents and children, analyze its effects on children and identify the effectiveness of legal instruments that protect against misleading advertising. Several research questions are raised to meet this goal. The text also contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Daniel Houska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Nekalosoutěžní jednání v reklamě
Klára Pavlíková -
Nekalé soutěžní jednání v rámci hospodářské soutěže
Borys Holovchenko -
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková -
Nekalosoutěžní jednání v rozhodovací praxi Evropského soudního dvora
Michal Skaličan -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá a nevyžádaná reklama v médiích
Jiří Komenda