Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie – Bc. Anežka Foltýnová
Bc. Anežka Foltýnová
Diplomová práce
Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie
The experiencing of contact with a client from a crisis chat-based intervention worker’s perspective: the qualitative study
Anotace:
Krizová intervence je nedílnou součástí systému psychologické pomoci pro li-di, kteří se ocitnou v náročné životní situaci. Cílem této práce je hlubší prozkoumání žité zkušenosti krizových interventů na chatu se zaměřením na jejich prožívání kon-taktu s klientem. Teoretická část práce čtenářům představuje fenomén krize v životě člověka, krizovou formu pomoci a v neposlední řadě pracovníka krizové intervence …víceAbstract:
Crisis intervention is an integral part of the psychological support system for people who find themselves in a difficult life situation. The aim of this thesis is to ex-plore in more depth the lived experience of crisis interventionists in the chat room, focusing on their lived experience of contact with the client. The theoretical part of the thesis introduces the reader to the phenomenon of crisis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a1sij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLTÝNOVÁ, Anežka. \textit{Prožívání kontaktu s klientem z pohledu pracovníka chatové krizové intervence: kvalitativní studie}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/9nua59/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití telefonické a chatové krizové intervence v praxi
Eva Kandarasová -
Krizová intervence v prostředí internetu, metody, možnosti použití a metodická doporučení
Dominik TOMÁŠEK -
Strategie vedení rozhovoru se sebepoškozujícím klientem v chatové krizové intervenci
Tereza Nekulová -
On-line kariérové poradenství
Lucie Turzová -
Krizová intervence u Policie České republiky
Ivana Dvořáková -
Linky důvěry v období pandemie Covid-19 pohledem interventů
Novotná Novotná -
Krize krizového interventa
Roman SVITÁLEK -
Povědomí obyvatelstva o krizové intervenci a jejímu významu v České republice v Jihočeském kraji a Slovenské republice
Ĺubomír NAŠTICKÝ