Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o. – Bc. Miroslav RANDÁČEK
Bc. Miroslav RANDÁČEK
Diplomová práce
Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.
Event marketing and its definition in company Imperial Tobacco CR Ltd.
Anotace:
Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou …víceAbstract:
In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within. The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANDÁČEK, Miroslav. \textit{Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/9nz4wi/.
Jak správně citovat práci
RANDÁČEK, Miroslav. Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen