Bc. Miroslav RANDÁČEK

Master's thesis

Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.

Event marketing and its definition in company Imperial Tobacco CR Ltd.
Abstract:
Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou …more
Abstract:
In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within. The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier: 443

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RANDÁČEK, Miroslav. Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications

Theses on a related topic