Bc. Tereza Zapletalová

Diplomová práce

Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století

Marketing as a tool for library survival in the 21st century
Anotace:
Tato magisterská práce se zaměřuje na roli marketingu jako klíčového nástroje pro přežití a prosperitu knihoven ve 21. století. Teoretická část práce nám poskytne vhled do knihovnictví v České republice a práce knihovníků. Dále si vysvětlíme, co je to marketing a seznámíme se z jeho dílčími aspekty. Praktická část magisterské práce bude vycházet z části teoretické a bude věnována konkrétní analýze …více
Abstract:
This master's thesis focuses on the role of marketing as a key tool for the survival and prosperity of libraries in the 21st century. The theoretical part of the work will give us an insight into librarianship in the Czech Republic and the work of librarians. Next, we will explain what marketing is and learn about its sub-aspects. The practical part of the master's thesis will be based on the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ov4b3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Libuše Foberová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Richard Papík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Magisterský studijní program / obor:
Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu