Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ – Patrik Pham
Patrik Pham
Bachelor's thesis
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAM, Patrik. \textit{Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9o4ap1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pham, Patrik. Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Vnímání značky Red Bull generací Z
Klára Exnarová -
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
Kristýna Pecková -
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
Anh Tung Vu -
Vnímání značky Red Bull
Tereza Svobodová