Propojení telefonních ústředen Asterisk a Netstar pomocí protokolu SIP – Jarmil RUBÁČ
Jarmil RUBÁČ
Bakalářská práce
Propojení telefonních ústředen Asterisk a Netstar pomocí protokolu SIP
Interconnecting of the telephone switchboards Asterisk and Netstar by the protocol SIP
Anotace:
Tato práce je zaměřena na propojení dvou telekomunikačních systémů. Jedná se o propojení dvou firem, z nichž jedna používá komunikační server s aplikací Asterisk a druhá firma využívá telefonní ústřednu Netstar. Důvodem propojení je sloučení obou firem a požadavek vzájemné bezplatné hlasové komunikace přes internet. V této práci jsou popsány postupy instalací uvedených systémů a nastavení komunikace …víceAbstract:
This thesis focuses on the interconnection of two telecommunication systems. This is to link the two companies, one of which uses a communications server running Asterisk and another company uses a telephone exchange Netstar. The reason for this connection is an amalgamation of both companies and mutual demand free voice communications over the Internet. The paper describes how to install the systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2011
Identifikátor:
21054
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUBÁČ, Jarmil. Propojení telefonních ústředen Asterisk a Netstar pomocí protokolu SIP. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Sběr statistických dat v telefonní ústředně Asterisk
Václav ŽÁK -
Softwarová pobočková ústředna Asterisk
Tomáš Knot -
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
Adam Molin -
Měření kvality telefonních hovorů u pobočkové ústředny Asterisk
Petr Bílek -
Systém pro detekci zneužití SW PBX Asterisk
Aleš Procházka -
Integrace VOIP serveru Asterisk s analogovou telefonní sítí
Martin LUDÍK -
VoIP telefonní ústředna ve střední firmě
Lukáš Hanousek -
VoIP telefonie na bázi Asterisk PBX a její integrace do Dynamics CRM
Miroslav Adamec