Rozvoj metakognice u dětí předškolního věku – Bc. Iva Vladíková
Bc. Iva Vladíková
Master's thesis
Rozvoj metakognice u dětí předškolního věku
The Development of Metacognition in Preschool Children
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje metakognice u dětí předškolního věku. Cílem je sestavení inovativního programu metakognitivních aktivit a následná realizace her s dětmi předškolního věku. Práce je rozdělená na dvě části. V první, teoretické části, se zabýváme kognitivním vývojem dětí, výkladem a charakteristikou pojmu metakognice i aplikací metakognitivních aktivit v podmínkách mateřské …viacAbstract:
This thesis deals with the development of metacognition in preschool children. The purpose of this thesis is to create and innovative program of metacognitive activities and realization of games with preschool children. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the cognitive development of children and there is interpretation and characteristic of the concept of metacognition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vladíková, Iva. Rozvoj metakognice u dětí předškolního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Sborník aktivit pro rozvoj ekologického myšlení u dětí předškolního věku
Sára KROUPOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení v preprimárním vzdělávání
Simona ŠPILLEROVÁ