Bc. Tereza Fojtíková

Master's thesis

Interakce s uživateli elektrických vozů Škoda na sociálních sítích

Interaction with Škoda electric car users on social
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající komunikaci a interakci značky Škoda Auto na sociální síti Facebook v rámci uzavřené komunity řidičů elektrických vozů s názvem Škoda EV Lounge. V teoretické části je definována interakce a sociální sítě. Praktická část je zaměřená na obsahovou analýzu a dotazníkové šetření v rámci kterého byly zodpovězeny výzkumné otázky a naplněn hlavní cíl diplomové práce …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication and interaction of the Škoda Auto brand on the social network Facebook within a closed community of electric car drivers called the Škoda EV Lounge. The theoretical part defines interaction and social networks. The practical part focuses on content analysis and questionnaire survey in which the research questions were answered and the main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 2. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
  • Reader: Hana Volfová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 12. 1. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.

Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing