Bc. Tereza Fojtíková

Master's thesis

Interakce s uživateli elektrických vozů Škoda na sociálních sítích

Interaction with Škoda electric car users on social
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat stávající komunikaci a interakci značky Škoda Auto na sociální síti Facebook v rámci uzavřené komunity řidičů elektrických vozů s názvem Škoda EV Lounge. V teoretické části je definována interakce a sociální sítě. Praktická část je zaměřená na obsahovou analýzu a dotazníkové šetření v rámci kterého byly zodpovězeny výzkumné otázky a naplněn hlavní cíl diplomové práce …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the current communication and interaction of the Škoda Auto brand on the social network Facebook within a closed community of electric car drivers called the Škoda EV Lounge. The theoretical part defines interaction and social networks. The practical part focuses on content analysis and questionnaire survey in which the research questions were answered and the main …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
  • Oponent: Hana Volfová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 12. 1. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.

Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing