Cena ako faktor konkurencie v gastronómii – Bc. Marianna Benceová
Bc. Marianna Benceová
Diplomová práce
Cena ako faktor konkurencie v gastronómii
Price as a competitive factor in gastronomy
Abstract:
The work deals with the comptetition and competitiveness issue of gastronomic facilities from the focus of struggle for costumer. Consumer behavior was analyzed on the basis of a questionnaire survey. After evaluating the answers, we´ll find if the price is most important factor of competitiveness of gastronomic facilities or there are factors that affect more than the price.Abstract:
Práca sa zaoberá otázkou konkurencie a konkurencieschopnosti gastronomických zariadení z pohľadu boja o zákazníka. Správanie spotrebiteľov sme analyzovali na základe dotazníkového prieskumu.Po zhodnotení odpovedí respondentov, zistíme, či je cena najdôležitejším faktorom vplyvu na konkurencieschopnosť gastronomických zariadení alebo existujú faktory, ktoré prevádzky ovplyvňujú vo väčšej miere ako samotná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11969/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENCEOVÁ, Marianna. \textit{Cena ako faktor konkurencie v gastronómii}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ohndc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství