Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception – Bc. Lucie Slováčková
Bc. Lucie Slováčková
Master's thesis
Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkušenostmi a pohledem učitelů na výuku anglického jazyka u sociokulturně znevýhodněných romských studentů. Teoretická část nabízí vysvětlení pojmu sociokulturní znevýhodnění, přiblížení specifik vzdělávání sociokulturně znevýhodněných romských studentů se zvláštním zřetelem na jejich jazykovou bariéru a jazykové vzdělávání. Praktická část obsahuje analýzu dat sebraných ve …viacAbstract:
The present diploma thesis focuses on the teachers' experience and perception of English language teaching in socioculturally disadvantaged Roma students. While the theoretical part of the thesis aims to explain the sociocultural disadvantage and describe the specifics of educating socioculturally disadvantaged Roma students with the special attention paid to the language barrier and language learning …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e9uqb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Jana Kubrická, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature