Bc. Lucie Slováčková

Master's thesis

Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception

Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkušenostmi a pohledem učitelů na výuku anglického jazyka u sociokulturně znevýhodněných romských studentů. Teoretická část nabízí vysvětlení pojmu sociokulturní znevýhodnění, přiblížení specifik vzdělávání sociokulturně znevýhodněných romských studentů se zvláštním zřetelem na jejich jazykovou bariéru a jazykové vzdělávání. Praktická část obsahuje analýzu dat sebraných ve …viac
Abstract:
The present diploma thesis focuses on the teachers' experience and perception of English language teaching in socioculturally disadvantaged Roma students. While the theoretical part of the thesis aims to explain the sociocultural disadvantage and describe the specifics of educating socioculturally disadvantaged Roma students with the special attention paid to the language barrier and language learning …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedúci: Mgr. Jana Kubrická, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Education in English Language and Literature