Mgr. Ondřej Hruda, Ph.D.
Rigorózní práce
Srovnávací reklama
Comparative advertising
Anotace:
Ve své práci se zabývám srovnávací reklamou, především výkladem definice srovnávací reklamy dle čl. 2 písm. c) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě, a podmínkami, za kterých je srovnávací reklama v souladu s touto směrnicí dovolena. Inspiraci hledám mimo jiné v zahraniční soudní praxi, především pak v soudní praxi německých soudů …víceAbstract:
In my thesis I deal with comparative advertising, with key focus being put on the interpretation of the definition of comparative advertising in the sense of Article 2 c) of the Directive 2006/114/EC of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 concerning misleading and comparative advertising, and the conditions under which the comparative advertising may be considered as being …víceKlíčová slova
Srovnávací reklama Comparative Advertising Comparative Advertisement nekalá soutěž Unfair Competition srovnání soutěžitel Competitor acquis communautaire spotřebitel Consumer zákazník nekalosoutěžní jednání OGH Spolkový soudní dvůr average consumer průměrný spotřebitel směrnice 2006/114 Directive 2006/114 BGH
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zy38o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2016
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D., prof. JUDr. Martin Boháček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaRigorózní řízení / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Nekalosoutěžní jednání v reklamě
Klára Pavlíková -
Nekalé soutěžní jednání v rámci hospodářské soutěže
Borys Holovchenko -
Srovnávací reklama jako nekalosoutěžní jednání
Kristýna Pelánková -
Nekalosoutěžní jednání v rozhodovací praxi Evropského soudního dvora
Michal Skaličan -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Nekalá súťaž a obchodné firmy
Peter Zavacký