Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006 – Mgr. Petr SLAVÍK
Mgr. Petr SLAVÍK
Bachelor's thesis
Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006
Analysis of CDU-CPP´s election and communication campaign- parliamentary election 2006
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá studiem problematiky politické komunikace. Jejím záměrem je poukázat na důslednější využití moderních metod marketingových komunikací. V teoretické části se práce věnuje popisu obecné politické teorie a východiskům politické komunikace. Teoretickou část uzavírá studium politické psychologie. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze …moreAbstract:
The Bachelor thesis is engaded in fields of political communications. The study refers to using of marketing communications in politics. The theoretical part describes common political theory, political communications and psychology. On this basis was analysed CDU-CPP´s recent election and communication campaign (Election for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006). The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2641
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍK, Petr. \textit{Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/9pctkv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLAVÍK, Petr. Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Matěj Vondruška -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Monika Schvandtnerová -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Věra HRUBÁ -
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Kateřina POLÁKOVÁ -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Marketingová komunikace barbershopů
Lukáš Svítil -
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Ladislav KREISINGER