Mgr. Petr SLAVÍK

Bachelor's thesis

Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006

Analysis of CDU-CPP´s election and communication campaign- parliamentary election 2006
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá studiem problematiky politické komunikace. Jejím záměrem je poukázat na důslednější využití moderních metod marketingových komunikací. V teoretické části se práce věnuje popisu obecné politické teorie a východiskům politické komunikace. Teoretickou část uzavírá studium politické psychologie. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze …more
Abstract:
The Bachelor thesis is engaded in fields of political communications. The study refers to using of marketing communications in politics. The theoretical part describes common political theory, political communications and psychology. On this basis was analysed CDU-CPP´s recent election and communication campaign (Election for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006). The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier: 2641

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLAVÍK, Petr. Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications