Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006 – Mgr. Petr SLAVÍK
Mgr. Petr SLAVÍK
Bakalářská práce
Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006
Analysis of CDU-CPP´s election and communication campaign- parliamentary election 2006
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá studiem problematiky politické komunikace. Jejím záměrem je poukázat na důslednější využití moderních metod marketingových komunikací. V teoretické části se práce věnuje popisu obecné politické teorie a východiskům politické komunikace. Teoretickou část uzavírá studium politické psychologie. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena analýze …víceAbstract:
The Bachelor thesis is engaded in fields of political communications. The study refers to using of marketing communications in politics. The theoretical part describes common political theory, political communications and psychology. On this basis was analysed CDU-CPP´s recent election and communication campaign (Election for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006). The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍK, Petr. Analýza předvolební kampaně a komunikace KDU-ČSL- parlamentní volby 2006. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Monika Schvandtnerová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Matěj Vondruška -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Věra HRUBÁ -
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Kateřina POLÁKOVÁ -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Marketingová komunikace barbershopů
Lukáš Svítil -
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Ladislav KREISINGER