Marketingová komunikace ve vybraném hotelu – Bc. Veronika HOUŠKOVÁ
Bc. Veronika HOUŠKOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace ve vybraném hotelu
Marketing communication of a chosen hotel
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené náklady. Závěrečná část práce prezentuje návrhy a doporučení a to zejména vytvoření profilu na sociálních sítích.Abstract:
The thesis deals with marketing communication of Grandhotel Zvon. The thesis includes theoretical introduction, basic information about Grandhotel Zvon, marketing mix (4P), analysis of current marketing communication and the costs of this communication. The final part presents suggestions and recommendations, especially creating a profile on social networks.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUŠKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace ve vybraném hotelu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9pdywx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOUŠKOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace ve vybraném hotelu. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights