Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani – Bc. Alena ŠULDOVÁ
Bc. Alena ŠULDOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani
Case study of Techmania Science Center and Experimentarium in Copenhagen in relation to marketing issue
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teoretickým úvodem do problematiky cenové politiky pro science centra na základě poznatků ze zážitkové ekonomiky. Dále analyzuje jednotlivé kroky stanovení cen kodaňského Experimentaria a plzeňské Techmanie. Tato práce také představuje možnost jak studovat chování zákazníků v science center a jak tento způsob studia byl aplikována v praxi v obou science centrech. Ve třetí …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the theoretic introduction to the problematic of pricing policy of science centers in general on the base of knowledge of experience economy. It includes an analyze of a price strategy based on the theory of value for the costumer. This analyse is done for the case of Experimentarium the science center in Copenhagen, Denmark and Techmania Science Center, which is situated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULDOVÁ, Alena. \textit{Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9pe19q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠULDOVÁ, Alena. Marketingová srovnávací studie Techmania Science Center a Experimentaria v Kodani. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Finanční analýza Techmania Science Center o.p.s.
Šárka Němečková -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center
Tereza VLČKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Lucie RIEDLOVÁ