Bc. Lucie Kratochvílová

Master's thesis

Zavádění nového produktu na trh

Launching a new product on the market
Abstract:
Diplomová práce „Zavádění nového produktu na trh“ pojednává o základních teoretických přístupech, metodách, analýzách a strategií, které používají marketingoví pracovníci v rámci uvedení nového nebo jakéhokoliv produktu na trh v praxi. Důraz je kladen na postupy zmapování zákaznického, produktového a konkurenčního trhu, na sestavení marketingových strategií a plánů a nechybí ani efektivní využití marketingového …more
Abstract:
The diploma thesis "Implementation of the new product on the market" deals with the basic theoretical approaches, methods, analyzes and strategies used by marketers as part of a new or of any product on the market in practice. Emphasis is placed on mapping procedures of customer, product, and competitive market, to build marketing strategies and plans, and there is effective use of the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication