Tomáš Ondřej

Bakalářská práce

Procedurální generování 3D scény v grafických enginech

Procedural generation of 3D scene in graphics engines
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procedurálním modelováním 3D scény. V práci jsou představeny principy a metody, které umožňují vznik scény a její další úpravy. V rámci procedurálního modelování jsou využity prostředky, pomocí kterých lze vytvářet scénu s možností parametrizace jejích částí. Implementace takové scény je provedena promožnost interakce ve virtuální realitě.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB10949

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
  • Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9plkef 9plkef/4
25. 9. 2018
Složky
Soubory
Kohout, J.
26. 9. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.