Procedurální generování 3D scény v grafických enginech – Tomáš Ondřej
Tomáš Ondřej
Bakalářská práce
Procedurální generování 3D scény v grafických enginech
Procedural generation of 3D scene in graphics engines
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procedurálním modelováním 3D scény. V práci jsou představeny principy a metody, které umožňují vznik scény a její další úpravy. V rámci procedurálního modelování jsou využity prostředky, pomocí kterých lze vytvářet scénu s možností parametrizace jejích částí. Implementace takové scény je provedena promožnost interakce ve virtuální realitě.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDŘEJ, Tomáš. \textit{Procedurální generování 3D scény v grafických enginech} Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/9plkef/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
Strojové učení v počítačové grafice
Adam Ouhrabka -
Framework pro algoritmy počítačové grafiky v Processingu
Jakub Valtar
Název
Vložil
Vloženo
Práva